matrix oh matrix




hai,ape khabar?sihat?,keluarga macam mane?haha macam tulis surat pulak kan....huhu..............
seperti yang korang tau aku dah habis menjalani 8 jam latihan kat cott dan dah buat pun qti,dan pada 27 april rabu hari tu aku pun telah dipastikan untuk mengambil test jpj.yeah,nak dekat dah ni aku nak ada lesen excited giler kot...tapi nervous korang jangan cakap lah yang dah ambil lesen mesti faham benar kan???so aku pun dapat moto honda yeah and buat test,gementar giler kot,sebaik titi aku pass tapi sayang aku fail,haha sedih kot melayang rm 60 ringgit aku ish2,tk per lah gagal skali bukan bermakan gagal selama nye kan,....


so pada hari tu aku tak tau lah kenapa mood aku memang betul2 down,aku rasa sangat sedih kot,memang ku sedih gila sebab tak lulus ya lah aku sebenar nya dah malas nak pergi cott dah,so aku akan ambil balik lesen pada 11 may ni,wish me luck ok?


aku memang tak de mood haru tu so aku habis kan masa aku dengan on9 dalam bilik,0n9 punya on9 dah lah sampai 12 tengah malam,makna nya dah 28 april,erm korang mesti tau kan hari tu tarikh keluar matrix,haha aku memang apply,tapi tak tau lah nak join the club or not,aku pun buka page spm 2010 kat facebook(yang tiba2 dah hilang time aku balik perak selama 2 hari pelik betul) dorang pun sibuk cakap yang result for matrix dah keluar and sibuk lah dorang post kat mane dorang dapat and yang tak dapat melepas kan kesedihan dorang


aku pulak in the order way memang tak nak check malam tu,ye lah aku takut dah lah hari tu aku gagal ujian ni karang kalau aku check tak dapat tawaran tak ke sedih aku lagi lah aku tak dapat tidur,lagipun aku dah janji dengan azlina kawan aku nak check esok


so keesokan hari nyer pukul 8.30 pagi aku dah bangun sebab excited nak tau resulkt aku aku pun masukkkan no ic aku and tekan,time tu aku tutp mata lah,haha and lepas tu aku bukak mata perlahan2, and kat situ tulis,


TAHNIAH!
ANDA LAYAK 
DI NEGERI SEMBILAN KUALA PILAH
KURSUS SAINS
(LEBIH KURANG CAM TU LAH)

hehe,alahamdullilah semua tu berkat doa mak aku,...tapi aku masih belum buat keputusan lagi,tak pasti lagi lah hehe,lepas tuh muala lah ramai yang bagi komen

mak:ko buat lah keputusan sendiri,pilih lahyang mane yang ko nak
kakak:masuk lah matrix tu,kan bagus,lagipun senang aku nak melawat,
abang:tak payah masuk matrix tu susah
pakcik aku:masuk lah matrix tu,kalau usaha mesti boleh punya

so aku pun masih dalam pertimbangan,and i want to make my own decision this time,lagi pun selamani kebanyakan keputusan aku dibuat dengan cadanagn ayah aku,so kali ni biar lah aku yang buat decision sendiri....

and to my friend yang dapat tu tahniah buat korang ok,harap2 korang pun buat decision yang betul,and kepada yang tak dapay jangan sedih2 tau,banyak lagi peluang masa depan nanti,and kepada yang dapat form 6 especially seri wahyuni muhdan,i wish u best of luck.....

p/s:hehe,matrix,matrix,mmatrix,................................

No comments: