kau kata kau hero???


kau kata kau hero tapi
kau ni manusia lelaki paling penakut aku pernah jumpa
kau tau?

kau kata kau hero tapi
dengan tempat gelap jer kau dah takut setengah mati
ko fikir ko bagus?

kau kata kau hero tapi
dengan lori tong samaph pun kau takut
apakan lagi dengan orang yang kerja dalam lori tong sampah tu
serious kalau dengar lori tong sampah nak datang kau terus masuk rumah and 
menyorok macam pengecut
hero ker?

kau kata kau hero tapi
dengan lipas pun kau takut
haha macam mana kau nak selamat kan haiwan macam ni
habis lah semua haiwan yang dalam bahaya
tak diselamat kan
betul tak cakap aku?

kau kata kau hero tapi
kau selalu merajuk macam perempuan
sikit jer kau dah cembeng
padahal hal kecik jer kot
ni nak jadik hero?

kau kata kau hero tapi
sebenar nya kau cakap jer tak ingat dunia
tapi bila nampak budak2 yang lebih hebat dari kau
kau terus diam tak cakap apa2
kau ni hebat ker?

kau kata kau hero tapi
masa pergi funfair n naik marygoround
belum setengah pusingan lagi kau dah menangis mintak berhenti
menyusah kan orang jer kau tau tak?
ni kau kata dengan aku kau nak pergi genting highland?
baik tak payah membazir duit mak ayah kau jer

kau kata kau hero tapi
dengan adik perempuan kau pun kau takut
apa ni?

kau kata kau hero tapi sebenar nya
kau tu
HERO TAIK KUCING.............
tak pernah aku jumpa hero yang looser macam kau ni
buat malu kat superman spider man and all the man jer

conclusinya baik kau lupakan aja niat murni kau tu
understand??

p/s:walaupun kau hero yang looser tapi  i have to admit kau hero paling jambu pernah aku jumpa hahahaha