responsibility

salam...


in my life dari dulu sampay sekarang jarang aku diberi kan tanggungjawab..i mean that i'm not the monitor of the class the ajk or some organization or even the treasure of some club in school... mungkin sebab aku ni memang takde ciri2 pemimpin ye lah...i'm not tough....


but this semester 2 of me in this uitm i suddenly was giving a responsibility as a class rep means class representittive kerja die sama je dengan ketua kelas..tak tau lah camne aku boleh dilantik gara2 sokongan kawan2 terutama AIDA kawan baek aku disini so tiba2 aku dilantik jadi class rep ni aku memang tak nk kot ye lah walaupun tugas die tak lah besar sangat tapi responsibility gak...


mungkin betul apa orang kata university adalh tempat untuk kita cari identiti sebenar kite so mungkin this time i was given an opportunity to prove myself...but seriously aku takut..takut dihentam oleh budak2 ni..takut dorang kata aku songlap, takut dorang kata aku tak jalan kan tanggungjawab..takut sih..takut dibenci oleh budak2 ni..takut dorang kata aku poyo..


tapi papa pun setakat ni semuanya okeh lah..mungkin sebab baru mula2..lama-lama nanty tak tau lah..tapi aku harap nothing bad happen because aku cuma nak lakukan yang terbaik buat dorang..so wish me luck guys who knows what will happen....but i wish it will be interesting...




No comments: