Assalamualaikum..............

so nak dikatakan dah berapa lama aku dah tak update blog aku ni...erm malas satu, satu lagi oleh kerana beruk band yang aku guna terlampau lah lembab yang amat so malas aku nak buka.. so 2 minggu yang lalu salah satu kawan aku telah setting broadband aku so sekarang dah jadi pantas haha thanks you...

so aku pun suruh adik aku design blog aku balik secara total..and semua keje2 design ni die yang buat. kalau nak harap kan aku memang tak lah.. aku malas nak design 2 ni and second aku memang tak reti..... erm maklum lah pasal hal2 macam ni aku memang malas nak belajar

So malam ni aku pun start lah nk tulis entry... nk dibuat kan cerita memang banyak yang dah jadi dengan hidup aku semenjak beberapa bulan ni... macam2 pengalaman  baru yang aku dapat sama ada berdepan dengan manusia ataupun benda lain...(long story)

So welcome back fyzzy Fyzah.........................................

 

No comments: