loving ur guys............

Salam nampak nye agak lama aku tidak menupdate blog aku erm hampir 2 bln sudah...........
malm ni seperti biase hati aku sentiasa teringatkan waktu silam masih rindu kan teman sekolah ku masih berterima kasih pada guru2 ku............


aku tk tau ape nk cakap or ungkapkan erm mungkin banyak cerita suka duka yang ingin aku ceritakan tapi lebih baik ia menjadi rahsia heheh...........bukan ape cerita ku tak lah semenarik cerita para bloggers tegar yg mempunyai banyak cerita untk dikongsi kalau nak dibandingkan cerita aku cuma cerita biasa jer


Apa yang aku nak cakap malam ni ialah aku harap dan hope that everything will be fine and ok for this semester erm takut lah nak fikir ............
as to my beloved friend new or old or i just now u guys not even for two months good luck ok do it your best tak kira lah korang kat uitm ke, uiam ke or matrix or politeknik even form six aku doakn korang berjaya tak kisah lah mane kornag blaja pun sebab itu semua tak penting asal kan korang lakukan nya untuk kebahagiaan korang or benda tu buat korang gembira...........


tak tau lah asal aku emotional sikit malam ni hehe 
last but not least loving ur guys deep from my heart
peace..........>

No comments: