hafyzah si pemusnah...

so aper yg berlaku pd hary aku g Cott tuh,erm nk taw ker??
well.....
seperty yg dh aku janji kn dgn instructor aku aku pn pegy ke tempat tuh..haha cuak gile kot sampay aku rase sakit perut.sampay jer kat sane ramai yang tengah berlatih,so aku n mak azreen n mak hairani(mak kawan adi kau) tunggu untuk motor Honda maklumlh motor kriss tuh sewel sikit,berat lh tuh,tak sesuai dengan perempuan yang otot jelly cam aku ni oy .haha....
aku takut giler kot mase tuh,azreen lak ade mase tuh die suruh aku bertenang n orang sekeliling aku pun suruh cuba jer dulu,mak hairani kap alah adik cube jer dulu..tk per
so after a few minutes of waiting I pun dapat moto yang I nak tuh, EX5(betul ker eja cm nih,haha aku pn tk sure) n azreen cakap pergi lah dulu karang aku follow dari belakang.so aku pun memberanikan diri aku yg penakut nih...kau boleh fyzah.....banyak kali aku ulang ayat tuh...
so aku pun naek motor tuh n masa nak pusing pun orang gelakkan aku sebab aku guna kaki untuk pusing kn motor tuh(bodoh kan)....
aku bawak punyer lah perlahan dengan rase takut..kaki aku menggigil tahap karma n bile aku tengok lorry or kereta aku terus kecut perut..so bagi korang yang pernah pergy COTT mesty tahu kan trek lalauan die camneh...mase aku tengah menghampiri singboard beri lalaun tu lah..haha aku jatuh macam nangka busuk....tk der pn macam nangka perpatah jer...haha sebenarnye aku terpress minyak tu yg kantoi...malu gile siot...
nasib baek ader mamat hensem mane ntah tolong aku n the funny part is the pink shirt instructor berlary2 ke tempat kejadian macam  accident teruk lah padahal aku tak luka pn,cume kakai aku jer yang menggigil..
than the pink shirt instructor yang muka die serious nmapak risau tolong aku angkat motor dengan mamat hensem tady...than the instructor tanyer aku "ok tak dik,ader luke manae2 tak?" aku pun dengan cepat jawab takder cik...
so die tanye lagi ' boleh tak bawak nih,perlahan2 lah..."aku pun naek balik but haha aku terjatuh balik on the sport maybe aku gabra..the\an the instructor cakap "ehh222 boleh tak nih?' aku pn cakap dengan suare orang tagih simpaty 'tak leh lah cik"
so in the end that guy suruh aku naek atas motor and hantar aku bali kat tempat permulaan n aku disuruh rehat...malu giler tapy so what ever I don't care kaalau korang nak gelak itu korang punyer hal...hey u guys korang tuh dah pro dah bawak motor lebih satu tahun,so trek tuh senang jer bagy korang but me just a danmn bingginer..understand?
tapi lepas beberapa minit aku try naek sekali lagy tapi kali nih kejap jer lah..itu pun tak ikut terek yg die bagy..aku hentam marabuka jer but tak jatuh itu yang penting....p)
kalau macam nih rosak lah motor kat cott tuh..haha...hafyzah si pemusnah.....
thanks ek kat instructor berbaju pink....

No comments: