gembire dlm sedih...

haha 3 bln yg aku tunggu akhirny berakhir gak tgk2 23 hr bln tarikh keramt buat dak2 spm 2010 menjlg tibe..aku ??tk lh dpt straight A sepety makhluk2 assing d luar sane(maksd aku bdk 2 yg aku sendyry pn tk fham blh dpt straigt A+)....haha sory aku sebnr ny jelaous ngn bdk 2 ni hhaa ape2 pape pn tahniah aku ucpkn krg are the best...
well walaupn keputusn aku tk membanggakn n ape yg aku target tk tercapay but my mom said bersyukur lh sbb mak pn dh jangka ko dpt keputusn ni..agk ny berkt doa dr mak yg palag ku syg lh aku bjaye mendpt result yg ckp2 mkn nih...
ape yg menbtkn aku sedih bile aku bukak fb semamlm maklum lh abang aku blk dr poly br lh aku blh menghabiskn tenage elektrik dgn online..kate2 yg keluar dr mulut akakku ye lh die yg mengomen kt fb...ape yg die comen? mcm nih"haha adik aku dpt keputusn ......ni dlm spm aku bangga dgn die n kalo arwah abah ade mesty die bangga dgn ko"...
bile aku bace jer comment die tuh aku terus teringt kate2 arwh abah 2 thn yg leps sblm aku ambl keputusn untk masuk aliran sains..korang tau jelh aku dpt C jer dlm maths mase pmr so aku krg confident untk take sains..hahah addmatx..sush kot..kalo gagal nanty cmner..???tp arwh abah aku berkeras nk aku ambl sains die yakin dgn aku lbh dr orang laen lbh dr adik aku nana n abang aku yg kureng yakin aku blh buat..slh satu bait2 ayt yg abah ucp yg mash aku ongt ialah.."takpe lh kalo gagal sekalipn sebb abah yakin ko blh buat..."
dgn ini akupn beritikad nk ambil sains walaupn aku tw susah do...
2 thn aku struggle just to make sure aku lulus semue subject sains tuh n pd hary aku ambl result aku menangis aku taw aku tk berhak nk nangis beriye2 bnr sebab aku ni bkn dpt straigt A pn tp aku menangis sbb abah orang lulus bah...kalo lh abah ade kt sini...
but it okay..mom she did happy alot..she must be so proud of me..walaupn result seciput..tp tg pentg aku lulus addmx..haha n to my sister thanks cause ko rase bangga ngn aku.....

No comments: