website2..........

Assalamualaikum


Hari ni aku nak luah kan rasa tak puas hati aku dengan internet or maksud aku sesetengah website yanng aku lawati. so aku memang suka tengok video or whatever and aku selalu terlepas rancangan favourite kat tv so aku akan catch up balik dalam internet tapi susah betul nak cari laman web yang ada sediakan benda macam ni kalau ada pun mesti kualiti nya tak bagus and video nya tersekat2 kalau dah macam tu memang tak seronok lah kan nak tengok


Setahu aku setakat ni ada 2 je laman web yang hidang kan rancangan tv tanpa tersekat-sekat  or terhenti-henti and free cuma perlu sign up je iaitu maadu.com yang sediakan cerita2 korea and tonton tv.com yang paparkan rancangan tv yang ada kat tv sekarang so orang yang dah terlepas tu boleh lah catch up balik tak tengok tv pun tak pe


tapi sampai sekarang aku masih belum jumpa website yang berkonsep kan anime ada tu memang ada tapi video nya asyik tersekat je malas lah aku nak tunggu die loading penat sih...


lebih baik aku beli dvd je takda lah penat aku nak tunggu2


p/s:tapi dvd kena keluar duit pulak haha

No comments: