minggu yang penuh dengan incident......

salam memang dah lame aku tak post paper dalam aku punya blog ni hehe ye lah bak kata aku hari tu apa yang aku lalaui biasa jer tapi minggu ni aku ambik pelung jugak untuk post kan something erm well minggu ni pada tanggal 3.8 bersamaan dengan 3 ramadahn adalh hari lahir aku hehe bukan nak promote tapy nak cerita sebenar nya ini lah kali pertama aku sambut hari lahir tanpa keluarga disisi ye lah orang nak menimba ilmu terpaksa lh berkorban


malm tuh macam biasa seri wahyuni muhdan teman baik ku yg paling awal wish heheh thanks beb
then my roomate and my other friends thanks guys so besok nyer time kelas bel 120 ramay lah yang tau hari tu hari jadi aku and our lecture miss nura suruh dorang ramay2 nyanyi lagu birthday untuk aku hehe seronok nyer malu pun ada but it is so sweet thank om 114 1D i love u guys so much


then my best fwen nurul aida ashikin belanja aku air dan nasi ayam sebagay hadiah birthday and hadiah berbuka puasa thanks sayang or nama lain nyer nenek aku hehe save bajet aku hari tuh 

malam tuh masa nak berbuka puasa roomate aku ajak kitaorang berbuka sama tapi aku buka kat luar bilik dengan kawan2 yang lain ruupa nya dorang nak hadiah kan kek coklat sebagay hadiah hari jadi aku sweet sangat tersentuh aku huhu thanks korang rupa nya dapat jugak aku makan kek pada hari jadi aku walaupun kecik tapi dah cukup dah korang thanks sangat yana patut lah malam tu tanya aku suka kek macam mana


thanks guys i love u guys so much hehe.....


well the other day erm henset aku terjatuh kat dalm lubang jamban.....huhu agak malang kan aku menangis bagay nak rak mungkin ini agak tidak adil ye lah baru birtday aku pas tuh enset boleh jatuh pulak so i got the new handphone price rm 200 erm lesap duit aku baru ingat nak jimat but i angap tu sebagay hadiah birtday aku tapi macam pelik pulak beli hadiah sendiri erm....
tragik lah masuk tahun ni jer 2 enset aku hilang


and today kawan baik aku kat level hostel aku berpindah ke kolej baru atas arahan pihak pelapes sedih kot dia lah kawan aku paling rapat kat level ni sentiasa menceriakan suasana tapi lepas ni takkan dengar lagi ketawa dia tu erm jumpa kat kuliah jer lah kita lepas ni sayang tapi the situation will not be the same kan sedih tul lah


so aku pun tak tau nk gambar kan minggu ni penuh dengan suka dan duka to all my fwen thanks for wishing me happy birthday and makes me feel at home and yes mudah mudahan enset aku tuh enset last aku beli sampay aku abis blajar and one more thing is aizureen take care of yourself and i wish u happiness kat tun hamzah......


































No comments: